poniedziałek, 25 listopada 2013

pierwszy śnieg....

 
 
dziś przywitała mnie zima...
spadł pierwszy śnieg...
było pięknie :)...
choć po zeszłorocznej...
nie powiem, by mi brakowało....
 "takich" widoków....
a czy u Was jest już biało?....
 

na zimowych zdjęciach...
 komplecik dla Ani...
mitenki i komin...
wszystko miało być w szarości...
na szczęście przemyciłam...
trochę kolorów :)....
no cóż... taki los....
nic nie poradzę, że od barw...
uzależniona jestem ;)

 
Wspaniałego tygodnia dla Was :)

23 komentarze:

  1. Świetnie to wygląda :) A kolorowe kokardki są bardzo dyskretne i urocze :0

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas jeszcze nie było śnieżku.. mam tylko nadzieję, że 24.12 będzie :D
    i gratuluję publikacji w 'moje Mieszkanie' :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle sliczniutke, cieplutkie, milutkie, kokardki dodaja wdzięku

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie jeszcze nie pada, ale lada chwila może się to zmienić. Kokardeczki są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziachne te kokardki :)
    U nas też trochę posypało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowe motylko sobie przysiadly na tych ladnych szarosciach.
    Co do por roku, to bardzo bym chciala, zeby juz przyszla wiosna;)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompleik znów zachwyca :) U mnie na blogu też dziś o pierwszym śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I u mnie też lekko popruszyło z rana, teraz pozostały tylko mokre ślady pośniegowe;) Komplecik z kokardkami słodziutki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie poprószyło, ale na bieżąco sie topił. Ja jeszcze nie tęsknię za zimą :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie... ale ja jeszcze nie chcę (jeszcze nie zmieniłam opon), no... takie dzierganki to przydałyby się na zimę, śliczne :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie nie biało, u mnie szaro więc dziękuję za tą kapkę koloru :)
    uściski Agniesiu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szary to mój ulubiony kolor jesieni:) Oglądam Twoje prace z uśmiechem na twarzy:)) Pozdrawiam Aga i zapraszam na CANDY kubkowo-garnkowe do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplecik w rewelacyjnym kolorze :-)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny komplecik w pięknej scenerii:-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Komplecik naprawde piekny. Moze pani ma kolorowy plaszcz, do ktorego szare dodatki beda swietnie pasowaly :) Wynik naprawde piekny!!!
    A co do snietu: tak pozazdroscilam, ze wreszcie i u nas pojawily sie pierwsze platki. Ale na tym sie skonczylo. Ale widoczek byl piekny :)
    Sle pozdrowionka!!! Jola

    OdpowiedzUsuń
  16. Od razu cieplej mi się zrobiło ;-)
    Super się prezentuje !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, tak Agnieszka nie byłaby sobą gdyby nie kolor ;-) Serdecznie pozdrawiam, Ola ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczny komplecik :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny komplet :)
    u nas wczoraj padał śnieg z deszczem ale na wieczór już wszystko zmyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze, że dodałaś te kolorki - efekt świetny. Jak dla mnie szarości są dobre na początku jesieni. Pod koniec listopada jestem zmęczona szaro-burym światem i marzę o kolorach :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciepluchne słodziaki :) A te kokardki są najsłodsze :))))
    U nas bez śniegu i mam nadzieję, że jeszcze trochę da nam na siebie poczekać.
    Buźki Aguś!

    OdpowiedzUsuń