wtorek, 26 listopada 2013

Wiercipięty :)

 
Tak....
 jest nas dwie...
choć bywają i tacy, którzy myślą....
 że jesteśmy jedną osobą :) ....
 
 
 
Nie...
nie jesteśmy bliźniaczkami...
dzieli nas rok z małym kawałkiem...
i kilka centymetrów wzrostu :) ....
 
 
Tak...
 zdecydowanie mamy...
 różne charakterki...
różne zainteresowania....
 a nawet różny gust... 
 
 
lecz pomimo naszych różnych upodobań...
są rzeczy, które lubimy mieć takie same...
lub przynajmniej podobne :)
czy już wiecie jakie? :)
 
 
kolorowo Was pozdrawiamy!
:)
 
 
 szaliki, czapki i mitenki
 dla dużych i małych
do zamówienia
tu:
 
 


25 komentarzy:

  1. Ale one są podobne do siebie ! początkowo też myślałam że masz jedną córeczkę :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tez tak myslalam, kiedy zaczelam ogladac Twoj blog. Pozniej mnie zaskoczylo zdjecie z Toba i dwoma corkami :) Sa bardzo fajne! A czapeczki, szaliki i mitenki... poprostu cudowne!! Jak zwykle od Ciebie :)
    Sle cieplutkie pozdrowionka! Jola

    OdpowiedzUsuń
  3. Super masz córy!:) a takich czapek szalików i rękawiczek tylko pozazdrościć.. i takiej zdolnej mamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarnookie z filuternymi usmiechami;) Buziaki dla Wiercipeitek, slicznie okutanych, Dwoch:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja was też pozdrawiam wiertki :) może i nie jesteście bliźniaczkami jak pisze mama,ale slicznyście obie po równo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello girlies,
    you both are looking sooooo beautiful!!
    And your mom crocheted sooo lovely and cuddly things for you!
    I send you and her 1000 kisses!
    Hugs,
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  7. masz rację wyglądaja jak bliźniaczki ;) czapy z tyłu jeszcze pokaż Aguś słodkie masz dziewczynki
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale są piekne twoje corki! Ja tez mam dwie i wiem jaka to radość. A poźniej kolezanki na całe zycie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne dziewczynki :) i faktycznie jak bliźniaczki. Tworzysz same cudeńka ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne młode Kobietki:) czyli jest Was Trójka czarujących Wspaniałych Istotek, no plus Mąż oczywiście:)) który zapewne ma wiele Radości z tylu fantastycznych piękności:)
    Serdeczności dla mieszkańców Niebieskiej Chatki:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi,hi...wiedziałam, że masz dwie córeczki i myślałam,że bliźniaczki...a tu się okazuje, że jednak nie:) Śliczne dziewczyny:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te Twoje Córy :)) i takie chochliki mają w oczkach ;))

    co do wyrobów Twoich - jak zawsze - same cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny jak malowane:) Super te czapki ,takie kolorowe aż się zimy chce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam siostre bliźniaczkę i nigdy nie bylyśmy tak podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co je łączy?? Słodkie minki, miłość do wyrobów Mamy, do kolorów i kotów ;-). Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudne czapy!!!!! :))))))))
    i te rękawisie...ach Agusiu jesteś niesamowitą zdolniachą:)

    OdpowiedzUsuń
  17. haha.. fakt, ja myślałam, że jest jedna.. teraz pomyślałam, że to bliźniaczki :))) cudne dziewczynki.. i ciepłe czapy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobne do siebie!!! Czapy piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochane Buziole! zrobione przez mamę na kolorowo :)
    Nasze krasnale też mylone z bliźniakami, ściskamy cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać nawet ze zdjęć , że dziewczyny mają charakterki:) Są świetne i bardzo fotogeniczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. tym razem ja mogę zaprosić Ciebie na cudną rozdawajkę :)) myślę że w niebieskiej chacie wyglądałaby cudnie :)
    http://wcieniustarejjabloni.blogspot.com/ Zapraszam ...buziaki

    OdpowiedzUsuń