poniedziałek, 9 grudnia 2013

vintage....

  Jakoś jeszcze Świąt nie czuję...
mnie "wzięło"...
na vintage...
 
 
 a wszystko przez moją nową starą torebkę...
wyhaczoną w sobotę w lumpeksie...
jak dobrze, że Monia zabrała mnie na zakupy...
inaczej nie miałabym takiego cuda....
 za złotówkę ;)...
 
 
wprost idealna torebusia na włóczki i szydełka...
wreszcie jak dama będę mogła szydełkować...
w tramwaju czy autobusie...
uwielbiam! :)
 
 
no i się zaczęło...
od dużej torebki ;)...
w ruch poszło szydełko..
i zapomniane moteczki...
zaczarowanych włóczek...
i już zrobione...
a to spódniczka...
torebka...
kolejna torebka...
boleko... sukienka...
a to sweterek...
 
 
i tak cały weekend szydełkowałam....
ubranka...
w stylu vintage :)
 
 
lubię ;)...
nawet bardzo...
czułam się jak projektantka..
która wymyśla i tworzy nową kolekcję...
i cóż, że dla kotów...
ale jaka przyjemność ;)....
 
 
a dziś kończę płaszczyki...
koty ubrane ;)...
teraz czas na kolekcję dla myszek :)...
 

Kochani! kolorowego i cudnego tygodnia dla Was...
dziękuję za tyle ciepłych słów pod moim postem o Łatce...
jak dobrze jest wiedzieć, widzieć i czuć w sercu...
 ile jest w Was dobra, ciepła i serdeczności...
to Wy jesteście Wielcy! :)...
uściski!! :)
 

 
 
p.s. kapciuszki w tych jak i innych kolorach tęczy...
nadal można zamawiać tu:
 :)
buziaki dla Was!!
 


21 komentarzy:

  1. no to mamy nowego Diora :D szydełkowego :).. śliczne takie szydełkowe ubranka i dodatki..

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga , urocze te maleństwa :)pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że Cię wzięło bo cudny ten Twój vintage :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimat tworzysz wyjątkowy, a Twoje koty są najmodniejsze na świecie! Pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku. Te koty lepiej ubrane niż ja ;-). pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga juz wiem po czym Cie kiedys rozpoznam, po torebusi ;))
    Koty, jakie modne;) Wieszaczki bardzo mi sie podobaja:) Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś same cudeńka pokazujesz:) ale ładna ta torebka!
    vintage tez bardzo lubię:) buziaki dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna kolekcja i te kolory u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ciuszki wyszydełkowałaś i te kolorowe wieszaczki, ach!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. a w jakiej cenie kapciuszki? :)

    śliczne torebusie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczniusie ,a torebka odlotowa :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko, naprawde cudowne! Bardzo mi sie podoba sukienka z bolerkiem! Wszystko jest piekne! Juz sie nie moge doczekac kolekcji dla myszek :) Zycze powodzenia! :) <3 Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, nie udalo mi sie wlozyc serduszko, ale jak gdyby bylo :) *

      Usuń
  13. Jak zwykle u Ciebie pięknie, a torba godna uwagi i jeszcze ta cena:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza jest Twoja kolekcja :) Kotki wyglądają cudnie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak pięknie, gapię się jak zahipnotyzowana .

    OdpowiedzUsuń
  16. Milusiego dziergania :))) A garderoba kociaków rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. urzekly mnie wieszaki, cudne :) artdeco

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne te malenkie ubranka:) Cudne zdjecia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pracki !
    Wieszaczki mnie bardzo urzekły ;-)Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie tu:) podziwiam prace i bardzo podoba mi się klimat bloga :) na pewno chętnie tu jeszcze zajrzę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń