niedziela, 12 stycznia 2014

Mitenkowe Candy w Niebieskiej Chacie....

 
Kochani..
w podziękowaniu za Waszą serdeczność, życzliwość
a przede wszystkim obecność w mojej
Niebieskiej Chacie
przygotowałam dla Was małą niespodziankę...
 
MITENKI Z NIEBIESKIEJ CHATY
w stylu vintage ;)
 
do 15 lutego...
proszę Was o :
 
1. o pozostawienie komentarza ;)
2. zapraszam do siebie w gościnę
( oczywiście o ile jeszcze nie jesteś moim gościem ;) )
3. oraz o skopiowanie powyższego zdjęcia, podlinkowanie
i rzecz jasna umieszczenie go na swoim blogu...
4. będzie mi miło jak polubisz mój fan page na facebooku
 
do wygrania są mitenki...
 pokazane na pierwszym i drugim zdjęciu...
 
 
mam nadzieję, że kolory jakie dla Was dobrałam...
przypadną Wam do gustu...
tym razem starałam się być...
 bardziej "powściągliwa" w kolorystyce,
bo wiem, że nie każdy lubi barwne wariacje....
 zapraszam Was z całego serca do zabawy...
tym bardziej, że są to już jedne z ostatnich rękawiczek...
być może mitenki powrócą jesienią...
ale jak będzie nawet ja nie wiem...
a gdyby ktoś nie miał cierpliwości..
lub nie chciał czekać...
to o mitenki z poniższych zdjęć..
można pytać tu:
 
 
 
tu już zdecydowanie wariacja kolorystyczna...
czyli to co lubię najbardziej ;)
jedna jedyna i niepowtarzalna sztuka ;)
zapraszam...
 
 
a co u mnie?...
na szczęście angina już odpuszcza ;)...
choć położyła do łóżka..
połowę mojej rodziny...
druga połowa dzielnie się trzyma...
i mam nadzieję, że tak zostanie :)...

 
oczywiście nudne leżenie w łóżku...
nie jest dla mnie...
więc leżąc...
 dziergałam, dziergałam, dziergałam :) ...
skończyłam wreszcie swój szydełkowy fartuszek...
widoczny w kawałeczkach na zdjęciach...
lepsze zrobię dla Was ciut póżniej..
jak siły zupełnie mi wrócą...
oraz troszkę...
wyszywałam czerwoną muliną...
ostatnio wyjątkowo to lubię :)
szczególnie, iż mam kilka projektów...
które już tak długo czekają na realizację..
 
 
Kochani
 radosnego i ciekawego tygodnia Wam życzę..
bez pośpiechu,
bez stresów
z uśmiechem na buzi ;)
uściski!!
 
a tu jeszcze raz na zdjęciu Wasze mitenki :)
 
 


83 komentarze:

  1. Już się piszę na mitenki. Moje rączki lubią ciepełko więc byłyby bardzo zadowolone :))

    OdpowiedzUsuń
  2. My dear Aga,
    what a wonderful candy!!!
    I'm your guest and fan...of course...since...ever...you know...hihihi
    Have a great week and all the best for you and your family.
    Hugs and kisses,
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  3. to dopiero!!! Aguś, zdrówka przede wszystkim!! Ogromnie jestem ciekawa co to za wyszywanka :) Od razu skojarzyło mi się z takimi dawnymi makatkami i ulubionym hasłem mojego taty: "Gotuj smacznie, nie żartuję, potem z tobą poflirtuję". Zobaczył je kiedyś w jakiejś kuchni i do tej pory "boki zrywa" :))))
    No i oczywiście zachłanna jestem i staję w kolejce po te cudowności :))))) Ale od takiego, kolorowego przybytku głowa na pewno nie boli :)))) a dusza się raduje - to pewne :))))
    Ściskam Cię kolorowo :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne, zabawne kolory ;p nieostre a jednak pstrokate :)
    spróbuję szczęścia, koniecznie :)
    ściskam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne mitenki więc z ogromna przyjemnością się zapisuję :D
    pozdrawiam i również życzę udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Staję do zabawy z nadzieją na uśmiech szczęścia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybkiego powrotu do zdrowka.
    Chętnie zapisuje się w kolejce, może tym razem mi się poszczesci.
    Obserwuję Cię od dawna.
    Banerek wisi tu: radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spieszę stanąć w kolejce i choć jest coraz dłuższa, to mam nadzieję, że minimalna szansa jest. Pozdrawiam serdecznie i przesyłam moc zdrowia!
    A baner zamieszczony tutaj czarownitka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nareszcie bym ręce z rękawów wydobyła :)))) szybkiego owrotu sił życiowych życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne! mają energię :-) staję w kolejce, choć myslę, że łatwo nie będzie :-)
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  11. no jak tym razem nie zgarnę tych cudowności to przestaję wierzyć w moje szczęście ... cudeńko wybierz mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ...zauberhafte Handschuhe, tolle Farben
    Liebe Grüße von Tatjana

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, że się piszę :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. marzę o nich... i zapraszam na moje candy :)
    www.mruwka-mrowisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne:) Staję w kolejce i liczę na szczęście:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja po raz pierwszy się zgłaszam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Kto o nich nie marzy:)))
    Są śliczne, więc kolejny raz spróbuję szczęścia.
    Pozdrawiam i dużo zdrowia życzę, a dla psiuń ciumaski ślę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak znam życie, to kolejka po Twoje mitenki będzie długachna, ale oczywiście bardzo mi się podobają, więc jeśli bym się nie zapisała, to bym żałowała, że miałam szansę, a jej nie wykorzystałam.
    Życzę jak najszybszego powrotu do zdrowia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. są prześliczne - staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Och, sprobuje szczescia! Warto :) Sa cudowne i naprawde w pieknych kolorach!
    Dziekuje za takie mile candy, Agusia! :)
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne, kolejka długa, ale liczę na szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudności!!! Więc ja również się zapisuję:) ..dzisiaj 13, szczęśliwy dzień:)
    Pozdrawiam serdecznie i cieplutkie poZdrówki ślę:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  23. Ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    od dawna już podczytuję , "lubię" na FB :-)
    info u mnie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  24. ustawiam się również w kolejce do candy :-)
    na fb lubię :D
    banerek wklejam na sissi1910.blogspot.com :)
    pozdrawiam i życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To i ja spróbuję szczęścia :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziekuje za wspaniala niespodzianke!Chetnie bym przygarnela mitenki,wiec dopisuje sie do zabawy :-)
    A Twoj blog mam juz od dawna w ulubionych :-)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja też ustawiam się w kolejce, chociaż nigdy nie mam szczęścia w tego typu zabawach, ale może...
    Banerek już wstawiony na moim blogu.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. kolorki bardzo fajne, chętnie sie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. prze, prze śliczne, a mionetek nie mam ;o( to z wielką radością staję w kolejce, jakby się udało to by było cudnie ;o) ach marzenia ....

    OdpowiedzUsuń
  30. No MUSZĘ się ustawić...bo pazerna jestem, zwłaszcza na Twoje cudeńka:) uściski Aguś!:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie może być inaczej, tylko muszę spróbować szczęścia! Kocham te Twoje kolory i niebieską chatę!
    Dobrze, że anginisko poszło precz! A Ty wracaj do pełni sił i pokazuj szybciutko fartuszek!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja bym też chciała wziąć udział w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. zapisuję się w kolejce po mitenki:) są przecudne! jak zresztą cały blog, który regularnie czytam i zachwycam się optymizmem w słowach i obrazach... (marysia.rossa@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo chętnie się nimi zaopiekuję;)
    Na FB też lubię
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ustawiam się i ja! :) I zapraszam w rewizytę. Candy u mnie trwa do jutra. Miło mi będzie jak zerkniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj Kobietko cudna jakże bym mogła przegapić taką okazję nabycia jeszcze jednych mitenek :) . Z tych co mam zadowolona jestem jak cholerka, a zresztą wiesz:), a mieć jeszcze jedne i to winnym kolorze :) marzenie!!!!!!!!!!!!!!! Tak więc ustawiam się w kolejce hihihi i oczywiście w Świecie Oli banerek hihihi Buziaki Aguś :)

    OdpowiedzUsuń
  37. to i ja jeszcze się zapiszę...
    formalności spełniłam...
    ach... pasowałyby do mnie ! hihi

    OdpowiedzUsuń
  38. Agule jak nie jak tak ;) Twoje dziargańce uwielbiam :**
    staje w szranki po vintagowe mitenki ;)
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja także się piszę. Może przyfruną do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Aga, oczywiscie ustawiam sie w kolejeczce... Mimo iz zrobilam swoje pierwsze mitenki sama to twoich bardzo pragne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Któż by nie spróbował szczęścia, by wygrać takie cudowności! Ustawiam się grzecznie w ogonku:) Po przeczytaniu artykułu o Tobie w "MM" jestem pod wielkim wrażeniem i już skorzystałam z Twojego kursiku- jeśli masz ochotę zerknąć zapraszam:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja tez dolaczam sie do kolejki. Zachwycilam sie tymi mitenkami od samiutenkiego poczatku, migdy nie wiadomo kiedy szczescie dopisze!!.
    Pozdrawiam cieplutko
    Ola
    sosenka@hotmail.fr

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapisuję się z przyjemnością. Kolory bajeczne! Zapraszam też na swoje candy-zgadywankę na Powoluśku. Aldi

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam :) Życzę Wam powrotu do zdrowia, nie ma nic gorszego niż choróbsko :)
    Do zabawy z radością przystępuję, od dawna obserwuję i na blogu i na FB, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowna nagroda! :) Staję w kolejce i liczę na odrobinkę szczęścia :) Zapraszam też na CANDY u mnie :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczności dziergasz! aż serce się raduje
    kolory cudne a zdjęcia boskie
    i te wnętrzarskie akcenty
    oj będę tu często gościć
    pozdrawiam sedecznie

    OdpowiedzUsuń
  47. Bajeczne Candy. Ustawiam się grzecznie w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Hu! to ja stanę w tym tłumie dobrowolnie i bardzo mocno będę kciuki trzymać:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też ustawiam się w kolejce i zapraszam równiez do mnie na candy.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  50. To i ja się zapisuję, bo zaglądam tu i obserwuję już czas jakiś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też poproszę :-)
    Baner na http://paperafterhours.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. i ja także:) z pozdrowieniami.... ell
    ellan-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się.
    Banerek tutaj: http://alternative-diy.blogspot.com
    A obserwuję jako Marta W. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ojej jakże bym chciała upoić w nich moje dłonie!!!
    Przepiękne!

    Pozdrawiam Cię
    Joaśka

    OdpowiedzUsuń
  55. Strasznie chciałabym takie miec^^
    Najbardziej spodobała mi się ta, którą opisałaś jako ostatnią sztukę, wariację kolorystyczną^^
    Także bez wahania staję w kolejeczce o ile mogę bo na fc nie polubiłam.
    Ale banerek dodałam w zakładce rozdania na: http://akiriada.blogspot.com/ ;)
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajnie , że znalazłam Ciebie czytając artukuły w ,,Moim Mieszkaniu,, Piękne, wspaniałe prace jak i osobość ,podziwiam i trochę zazdroszczę , bo niestety, czas mi nie pozwala na realizację moich marzeń jak i wszystkich kreatywnych pomysłów. Od dzisiaj będę Twoim częstym gościem,zapraszam również na mój blog http://robotkidodziela.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  57. Z radoscią biorę udział!
    Banerek u mnie na
    Mój Magiczny Decoupage

    Minetki ...magiczne!

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się i ja :) cukierasy są śliczne, kolory bardzo fajnie dobrane :)
    banner już dodany na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    Twoją Niebieską Chatkę odkryłam niedawno i przypadkiem, ale szalenie mi się tu podoba i z chęcią zostanę na dłużej :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Agnieszko i ja chetnie dołącze - uwielbiam mitenki a te kolorki cudowne

    hmm patrze sobie o 599 obserwatorow- bach wcisne sie jako 600 a tu lipa bo przecie od dawna Cie obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Och wspaniałe mintenki z duszą :) Zgłaszam się do zabawy i zapraszam po lampki cotton ball na moje Walentynkowe Candy.
    Banerek i cukierki na http://www.tworczaprzestrzen.pl.

    OdpowiedzUsuń
  61. Zdrówka życzę i do zabawy się dołączam.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. To i ja się zapisuję po takie piękne wspaniałości. Zmarźlak ze mnie przeogromny więc z całą pewnością by się nie zmarnowały u mnie. A może by tak do jakiś sesji zdjęciowych się przydały. Ja jak to z maniaczką fotograficzną bywa już mam przed oczami różne wizje :D
    Banerek tutaj zamieszczam: http://nikusiowo1.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  63. z przyjemnością dołączę do kolejki po te cudeńka...

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudne :)
    Zawitałam dosłownie przez przypadek i zanosi si, jeżeli pozwolisz, że zostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  65. Prowadzisz pięknego bloga, zajrzałam przez przypadek, ale chyba zostanę na dłużej.
    Baner umieszczam tutaj: http://niebieskachata.blogspot.com/2014/01/mitenkowe-candy-w-niebieskiej-chacie.html

    OdpowiedzUsuń
  66. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  67. Już oczami wyobraźni mej rozwiniętej czasem zbyt mocno widzę i czuję ciepło i miłe barwy tych mitenek na moich łapkach ;-)) Pełna nadziei zapisuję się ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Pierwszy raz tu jestem. Nie wiem jak do tej pory mi Twój blog umknął! Najlepsze jest to, że linka do Ciebie dała mi moja irlandzka przyjaciółka :)
    Zapisuję się na candy oczywiście!
    Maja
    http://zzielonejwyspy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja również ośmielam się stanąć w kolejce po to cudności.
    Mitenki urocze i to połączenie kolorów:)))
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  70. Zdrowia życzę, dużo zdrowia. Na mitenki zapisuję się chętnie, bo nijak nie wiem jak się je robi, a marzą mi się od dawna
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  71. candy podlinkowałam tu http://notatkiagalu.blogspot.com/
    Niebieską Chatę podziwiam od dłuższego czasu, bardzo podobają mi się szydełkowe szaleństwa kolorystyczne :) nigy jeszcze nic nie wygrałam więc próbuję a nuż się uda, mitenki sa śliczne :) z powodu porzadków na moim blogu tak namotałam, że musiałam usunąć jeden z komentarzy za co przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  72. Z przemila checia ustawiam sie w tej dluugiej juz kolejeczce po te Slicznosci :):) Troszke ostatnio mam zaleglosci w zagladaniu na blogi to zmykam popatrzec teraz do Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. O niebieskiej chacie dowiedziałam się z "Mojego mieszkania". Jest tutaj cudnie i kolorowo :). Oczywiście ustawiam się w kolejce do candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Ale piękne! Moje kolory :)
    Chętnie je przygarnę. A nuż mi się poszczęści.
    Bardzo podoba mi się na Twoim blogu. Jest tak... kolorowo ;)
    Pozdrawiam, Angelika.
    Banerek na moim blogu: www.trzyrazyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Między innymi Twoje prace były dla mnie bodźcem do powrotu do robienia na drutach, kiedyś dawno babcia nauczyła mnie podstaw i zrobiłam szalik :) ale chyba wtedy to nie był mój czas. Robię coś co w założeniu ma być kominem :) wielka droga jeszcze przede mną, ale również wielkie chęci! Ps. Stoję w kolejce po Twoje cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Chętnie wezmę udział :) ane_w@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. ojj ja tez uwielbiam wariacje kolorystyczne, moj pokoj to jedno wielkie pstrokate centrum domu :D ale Twoje mitenki przygarne w kazdej kolorystyce! <3
    już lecę wrzucić banerek na bloga! <3

    OdpowiedzUsuń
  78. Szkoda ze tak późno się zorientowałam. Piękny prezent

    OdpowiedzUsuń