niedziela, 25 maja 2014

w ogrodzie... in the garden...

 
 
 weekend spędziłam w ogrodzie...
z kotami, psami....
grabiami, nożyczkami...
łopatą i taczką....
w przerwie była kawa, ciasto i kompot z rabarbaru...
było ekstra!!
zdjęć nie robiłam...
ale mam dla Was kilka ....
z małej piknikowej sesji...
w której natrętnie przeszkadzały mi...
dwa sierście :) ....
ale i tak je kocham :)
ściskam Was kochani!
moocno!
choć już pierwsze zakwasy...
 dają mi się we znaki :)
a Wam jak minął weekend?
 
***
 
This weekend I spent in the garden....
with cats, dogs ....
rakes, scissors ...
shovel and wheelbarrow ....
in break was coffee, cake and rhubarb compote ...
I love it!!
:)
 
 

 


 
Wspaniałego słonecznego i niebieskiego
tygodnia kochani! :)
Have a great week! :)

 


35 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje zdjęcia i to co na nich jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Your garden is so lovely !
    I love the photo of the cat, sitting at the table ! I think he also wants coffee and cake ;-)..
    That little crocheted flower is pretty !
    Greetings from Belgium, Ingrid

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny ogród i to niebieskie wyposażenie:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dear Aga,
    oh...wonderful garden pictures!! Love these happy colours!!!
    Hugs,
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity klimacik u Ciebie;)i te żywe kolorki;)pozdrawiam serdecznie i sierściuchy też;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Apetycznie i .... taaaaak niebiesko!!!!!!! A ja myślałam wczoraj o Tobie drapiąc farbę z szafeczki. Była niebieska i mocno łuszcząca się . I myślałam ,że Ty byś jej pewnie nie drapała . I żal mi trochę było ale zdrapałam bo śmieciła bardzo ta odpadająca farba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjecia, Agusia! Chetnie bym sie zaprosila :) :) Pa pa i buziaki sle! Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolorystyka... słodka, kobieca, taka w stylu Rice :)) Jak zwykle nastraja optymistycznie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś że też się w ogrodzie nie spotkałyśmy, bo ja również tam spędziłam weekend;) hi hi:)) Uroczo zachęciłaś zdjęciami tak cudnymi do optymistycznego nastroju na ten tydzień, wypełniony w ciepełko i błękit...:) Dziękuję!:) I serdeczności - tak dla odmiany żółte - posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi minął cudownie:-) Bo z moją Córcią i Jej Tatą a rzadko bywamy razem, bo Tata pracuje w Szwecji. Lało u nas w sobotę jak nie wiem co a my na wycieczce i z powodu deszczu godzinę spędziliśmy siedząc na parkingu w aucie, bo nie dało rady jechać. Ale i tak byłam przeszczęśliwa, w mojej duszy było tak kolorowo, jak na Twoich pięknych zdjęciach. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolorowe zdjęcia. Weekend spędziłam w pracy :-( . Niestety takie czasy ale za to dzisiaj mam wolne i czuję się super :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. No, tak to można wypoczywać :-)
    Udanego tygodnia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne fotki na dobry początek tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! Pozdrowienia z zielono - fioletowego ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko piękne, jak zawsze. Pomyślałam, że może wydziergałabyś kolorowe myszy dla kotów - wtedy mniej by Ci wchodziły w paradę? Mój kot bardzo lubi jak mu zawieszam jakiś pompon na balustradzie schodów lub poręczy krzesła. Myszy spod Twojego szydełka też pewnie byłyby dziełem sztuki! :)

    Zapraszam na Powoluśku na Candy - piękne książki do wygrania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie! Dziś niebieski jest jakby bardziej niebieski ;-)
    Miłego Dnia i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałego dnia w niebieskiej chacie!
    Cudowne ogrodowe aranżacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. You live in such an idyllic place! I love your home and garden, your cat and crochet. Cheers! xxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są śliczne, takie ciepłe, pogodne :) Humor potrafią poprawić . Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie u Ciebie! U mnie na blogu będzie o Tobie w najbliższym czasie... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie! Tak błękitnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. aj tam zaraz przeszkadzały, gołym okiem widać, że pomagają i pozują:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku jakie to wszystko piękne! Ta serwetka różowa, ten igielnik szydełkowy, te mebelki tarasowe, ten kot i to szkło niebieskie i kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  24. Z tej strony bije sama słodych w letniej odsłonie , pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam bajkowe klimaty, które tworzysz dzięki tym wszystkim pięknym rzeczom i kolorom:) Sesja w MM cudna!!! Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziwię się że w tak pięknym otoczeniu chciało się pracować. Ja bym się chyba tylko gościła!

    OdpowiedzUsuń
  27. przepięknie:)
    już sobie wyobrażam jak mozna sie zrelaksowac w tak cudnym otoczeniu:)

    OdpowiedzUsuń