czwartek, 26 czerwca 2014

Dla Zosi..... For Sophie....

 
  
 
od samego rana...
 przygotowuję niespodzianki dla moich córek...
na zakończenie roku szkolnego...
palce mnie bolą od szycia i szydełkowania...
ale co tam :) jest fajnie :)
kryję się się z robotą po kątach...
i ścigam się z czasem :)
 i bardzo liczę na to, że jutro usłyszę...
"jesteś najwspanialszą mamą na świecie " :)
a oto zestaw dla Zosi...
zestaw dla Marysi jeszcze w "praniu"...
mam całą noc... ;) zdążę ... ;) 
 
 
 
Tomorrow is the end of the school...
 so Today I was preparing a surprise for my daughters...
crochet bags and Maileg cats ...
This set is for Sophie
I hope she will like it :)
 
 
ściskam Was kochani!
cudnego piątku!!
i nie zapomnijcie o Cukierku :)
 
http://niebieskachata.blogspot.com/2014/06/candy-dla-duzych-i-maych-pan.html

24 komentarze:

  1. Aguś na pewno dziewczynki będą zachwycone :)
    Boska torebka !!!!! Boska!!!!!
    Buziolki Kochanie dla Ciebie i całej Twojej Ferajny :)
    Oluś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczności!!!!!
    Mistrzostwo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie chodzę już do szkoły podstawowej, do gimnazjum zresztą też nie, ale bardzo chciałabym taki portfelik dostać.
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agusia, cudowny prezent. Dziewczynki beda zachwycone! :) Zycze milego piatku :) Pa, Jola

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutkie, a kolorki wprost zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowną jesteś mamą;)takie wspaniałości;)pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hihi, ja jednak myślę, że ten kot się nie zmieści :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam sie w tych kotach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje córki mają dobrze z tobą :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ....sooooo sweet, very very nice :-)
    Greetings from Tatjana

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna torebka! Chętnie sama bym taką nosiła, choć szkołę skończyłam jakieś 147 lat temu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. No pewnie że usłyszysz, przecież jesteś najwspanialszą mamą na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja byłabym zachwycona:-) Mam w domu malutką Polę i już lubię Jej robić takie niespodzianki, mimo że ich na razie nie rozumie. Twoje Córki na pewno będą przeszczęśliwe. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ik heb je blog van het begin tot het einde bekeken en ik vind het super !
    Lieve groet van Rini uit Nederland
    HTTP://catha

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolory!Już widzę radość córek.Ten uśmiech jest największą radością dla nas mam :) Idę ustawić się w kolejkę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. u Ciebie jak zwykle pięknie i pastelowo... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje rękodzieło!!!!!!!!!!!!!! I to bezustannie!!!!!!!!!!!!!! :))) Serdeczności dla Ciebie i dla całej Twojej Niebieskiej Chaty:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Really pretty and how cute is the styling!

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za cudenka !!!! To sie dziewczyny ucieszyly.

    OdpowiedzUsuń