poniedziałek, 28 lipca 2014

wakacyjnie :) ....

 
 
długo mnie tu nie było, oj długo....
zupełnie to do mnie niepodobne...
nie, niestety nie wyjechałam...
 nie urlopuję się....
nie zażywam kąpieli morskich...
mam remont :)...
 i totalne pobojowisko :)...
mam kąpiele w wodzie ze studni...
tak zimnej, że nawet w upał...
mrozi do szpiku kości...
 "łazienkę" mam na dworzu...
pod brzózkami...
a rolę "kabiny prysznicowej z hydromasażem"...
pełni wąż ogrodowy...
nawet jest fajnie...
i bywa ciekawie....
 szczególnie jak pada deszcz :)...
po miesiącu zdążyłam się przyzwyczaić do niewygody...
ale i tak dziękuję....
 bardzo dziękuję za upalne lato :)...
i już tylko czasem sobie myślę...
że fajnie byłoby mieć jeszcze jedną łazienkę...
niekoniecznie pod drzewami :)
 
***
 
Kochani dla Was dziś zdjęcia poduszek...
które jakiś czas temu wreszcie skończyłam...
przez remont niestety nie mam możliwości robienia zdjęć...
ale każdą możliwą chwilę wykorzystuję...
 na szydełkowanie zaległych projektów...
chcę wszystkie zaczęte prace...
 zarówno szydełkowe jak i remontowe...
skończyć przed wrześniem...
trzymajcie kciuki, by mi się udało :)
 
 


 



ściskam Was gorąco...
życzę Wam cudnego i ciepłego tygodnia :)
buziaki!
Aga
p.s. tradycyjnie :) podusie zamówicie tu:


39 komentarzy:

  1. Domyślam się, że taka leśna łazienka ma swoje ograniczenia, ale mimo wszystko zabrzmiało to bardzo malowniczo i baaaardzo wakacyjnie :-) Życzę szybkiego końca remontu, a póki co, radosnych "kąpieli".
    Poduszki magiczne, serio! Pięknie malujesz tym szydełkiem, te pompony, te kuleczki, te kolory - istna magia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjecia, Agusia!!! I mam nadzieje, ze "poczestujesz" nas zdjeciami nowej lazieki :) Trzymam kciuki, by wszystko sie udalo wedlug marzen! Pa, Jola

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne poszewki! W takim domu musi być bajkowo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne podusie :))) Trzymam kciuki mooocno za ukonczenie wszystkiego co sobie zaplanowalas :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooch! Ta podusia co ma kolorowe pypcie z jednej strony - boska po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za wszystkie twoje projekty. Poduchy przepiekne ♥♥♥

    Pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  7. Podusie są cudne,pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszki są po prostu boskie! :) Zdjęcia jak zwykle również, uczta dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olśniewające jak tegoroczne lato!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. tyle się napisałam i ni ma ;/ no to jeszcze raz
      Agula zycze szybkie skończęnia remontu i fajnie mieć prysznic w ogródku ,możesz się chłodzić ;) , ja mam tez remont w planach ale mieszkam w bloku wiec raczej kapiel na trawniku nie wchodzi w rachubę ;p hihihi ale widowisko by było
      a podusie cudowne Kochana
      buziole

      Usuń
  11. Przepiękne są! Cudowne zestawienia kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne są! Cudowne zestawienia kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduchy jak marzenie. Uwielbiam remonty osobiście. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. o la la! remont łazienki - nie zazdroszczę! choć... warto troszkę pocierpieć, by potem mieć pięknie :)
    Podusie obłędnie cudowne!
    Fajnie, że jesteś :) Ciepłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne poduszeczki!!! Czarujesz szydełkiem:). Życzę Ci Agniesiu, rychłego końca remontu :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenie z remontem. Ja najbardziej lubię jak się kończy. Pewnie jak każdy. Poduchy śliczne:)
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aga, jak zwykle cudowny klimat u Ciebie!!! A poduchy świetne, natomiast... Czy ja widzę różowego dinozaura??? mistrz drugiego planu, nie ma co! :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj remonty są ciężkie do ogarnięcia, ale po remoncie jest już super :-)
    Poduchy przepiękne! Ja przymierzam się również do nich, mam już trochę kwadratów, lecz jeszcze nie wiem jak wykończyć je.
    Czy mogę ostatnie zdjęcie skopiować sobie do inspiracji na Pinterest?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. I just love your happy colors and patterns,you have an eye for combinations that looks perfect together,and everything you makes looks well done!!!!!
    Tove :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystko na pewno się uda ( tak jak podusie) a krioterapia podobno pomaga:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na takie cudne, kolorowe podusie, to aż się buzia uśmiecha..... Zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorki jak zwykle zachwycają:) cudne poduchy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana wiem oczym mowisz!!!.Sama do wczoraj bylam otoczona farbami bo malowalismy okna i okiennice, zaczelismy w pazdzierniku a skonczylismy teraz!!! Przeszkadzaly deszcze.
    Poduszki przesliczne. Mysle ze skonczysz co sobie zaplanowalas.
    Pozdrowienia z mokrego dzisiaj Paryza
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  24. Niebieściuchna! Kciuki trzymam za powodzenie. Poduchy cudne i bardzo w twoim stylu. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja myślałam że urlopujesz ale czy Twojego czasu remontowego nie można nazwać agroturystyką z powrotem do przeszłości :) Poduchy jak zawsze świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam remonty:) choć ten prysznic wężem to może rzeczywiście nie zawsze bym chciała. Na pewno uda się wszystko skończyć na czas:)
    a kolory poduch powalają.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne podusie, cudne kolorystycznie..szybkiego końca remontu życzę

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne podusie ;-) Pozdrawiam i trzymam kciuki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale słodkie i śliczne te podusie! I cała reszta też. Krzesło bajeczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mogę się napatrzeć na Twoje dzieła. Najbardziej podobają mi się kolory - uwielbiam pastele! :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aga, zycze Ci wielkiej wanny, z goraca woda, dlugiej kapieli, gdy juz wszystko wroci do normy.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  32. Super podusie, super, że jesteś i super te kolorowiaste kubki na półce. A kąpieli z węża i studni nie zazdroszczę, przeżyłam to, i wiem jak to jest;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Podusie piękne! a i Te cudne kolorowe kubeczki - marzenie. Życzę końca remontu i radości z działania.
    Zapraszam do mnie szczerepole.blogspot.com
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  34. Trzymam kciuki za remont!
    Poduchy śliczne!
    Pozdrawiam :*
    DECU Style

    OdpowiedzUsuń
  35. jestem zachwycona...oficjalnie przerzucam się chwilowa z maszyny na szydełko!!!

    OdpowiedzUsuń